0item(s)

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Retouren & garantie

Klik op het onderwerp voor aanvullende informatie:

Retouren

 

Garantie

 

Support nodig?

Je kan op verschillende manieren contact met ons opnemen, klik op deze link voor de contact en support pagina.

Belangrijke zaken voor de retourzending

  • indien product defect, klantenservice in te lichten;
  • het product in de originele verpakking op te sturen in een zogenaamde omverpakking;
  • het product binnen 90 dagen retour te sturen aan Check Die Deal B.V.
        • Check Die Deal B.V.
        • Mulderspark 14
        • 9351 NR, Leek
  • het pakket voldoende te frankeren
  • de factuur bij te sluiten.

Wie betaalt de retourkosten?

Artikelen die defect zijn of onjuist zijn geleverd, kun je natuurlijk gratis retour sturen. Je krijgt dan van ons zo snel mogelijk een ander exemplaar toegestuurd. Besluit je dat je geen ander exemplaar wilt ontvangen, dan maak je gebruik van het herroepingsrecht en zijn de retourkosten voor de klant. Mocht je een defect of onjuist artikel geleverd hebben gekregen, neem dan contact op met onze klantenservice voor een retour label en de verdere procedure. In alle overige gevallen zijn de retourkosten voor de klant. Producten die per post verzonden kunnen worden, mogen ook per post retour worden gestuurd. Producten die via pakketpost zijn verzonden, dienen ook op die manier te worden geretourneerd.
De maximale retourvergoeding die we uitkeren is:

  • € 2,95 voor postzending
  • € 6,95 voor pakketzending


Bestelling retourneren binnen 90 dagen

Als je niet tevreden bent met je aankoop of er om een andere reden vanaf wilt zien, kun je de aankoop uiteraard retourneren. Het is hierbij belangrijk dat het product compleet en onbeschadigd is en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking. Als het product beschadigd is of als het sporen van gebruik vertoont kan het helaas niet worden geretourneerd. De verzendkosten bij retourzending zijn voor de klant.

Dit recht geldt alleen voor consumenten, voor zakelijke bestellingen of bestellingen die als zakelijk aangemerkt kunnen worden geldt geen zichttermijn.


Retouren die niet worden geaccepteerd

  • Artikelen die langer dan 90 dagen geleden zijn ontvangen
  • Artikelen waarvan de verzegeling is verbroken
  • Verbruiksartikelen zoals lampen, batterijen en vloeistoffen
  • Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden, zoals oordopjes, headsets, ondergoed, persoonlijke verzorgingsproducten en cosmetica
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn
  • Artikelen waarvan de verpakking is beschadigd
  • Digitale producten, zoals licentie sleutels


Geld terug na retourzending

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt.
Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.


Levering komt niet overeen met wat er besteld is.

Als de levering niet overeenkomt met wat er besteld is, neem dan zo snel mogelijk (maar in ieder geval binnen 5 werkdagen) contact op met support@checkdiedeal.be. Wij zullen ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt rechtgezet.


Ik snap niet hoe het product werkt. Wat kan ik nu doen?

Bij de meeste producten wordt een handleiding, beschrijving of instructie meegeleverd. Kom je er niet uit, neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag op weg.
Klik hier voor de contact pagina.


Ontbindingsrecht

Voor het ontbindingsrecht is er een speciale sectie op onze site, klik op deze link voor de pagina betreffende het ontbindingsrecht.


Aanvullende informatie met betrekking tot retouren en garantie

In onze algemene voorwaarden staan uitgebreid je rechten en plichten bij retouren en garantie, klik op deze link voor de pagina met algemene voorwaarden.


Defect product (binnen de garantietermijn)?

Uiteraard heb je recht op garantie als het product defect raakt binnen de garantietermijn. In de documentatie die bij het product is gevoegd of op de website van de producent staat vermeld welk garantietermijn op dat product van toepassing is. Zorg er wel voor dat je zeker weet dat het niet om een bedieningsfout of nalatigheid gaat waardoor het product niet meer werkt. Lees dus altijd eerst goed de meegeleverde handleiding door.
Is het product inderdaad defect – en niet door eigen toedoen – neem dan contact op met onze klantenservice: link naar de klantenservice. De reparatie van een product kan 2 tot 4 weken duren. Helaas hebben wij hier geen invloed op, omdat de reparatie of omwisseling van het product door een derde partij zal worden uitgevoerd. Wanneer het product succesvol is gerepareerd of omgewisseld, sturen wij het direct op naar het door jou opgegeven adres. Wanneer reparatie niet meer mogelijk is, krijg je het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten teruggestort of ontvang je van ons een nieuw exemplaar. Alleen producten die bij ons zijn aangeschaft komen in aanmerking voor onze garantieprocedure. Indien van toepassing verwijzen we je door naar een extern reparatiecentrum of naar de fabrikant zelf voor verdere afhandeling. Wanneer blijkt dat het product niet defect is of dat de melding buiten de garantie valt, kan de fabrikant of het reparatiecentrum kosten in rekening brengen die wij aan jou zullen moeten doorberekenen.


Defect product (buiten de garantietermijn)?

Bij een defect product buiten de garantie periode kun je geen aanspraak meer maken op de garantie afhandeling door Check Die Deal B.V.. Ondanks de verstreken garantie periode kan er natuurlijk wel sprake zijn van een product dat defect is geraakt binnen een periode waarin het product zonder problemen goed zou moeten functioneren. Als je van mening bent dat dit het geval is, neem dan contact op met de fabrikant om eventuele reparatiemogelijkheden te bespreken.


Uitgesloten van garantie zijn producten met:

  • Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
  • Vocht- en/of waterschade
  • Gebroken displays en schermen

Daarnaast is garantie uitgesloten voor gemodificeerde producten en voor verbruiksartikelen zoals batterijen, vloeistoffen, lampen, etc.
De garantie van een product vervalt ook op het moment dat je zelf het product probeert te repareren of dit laat doen door een derde partij die van tevoren niet expliciet is goedgekeurd door Check Die Deal B.V..